RECONDITIONAREA SISTEMULUI TURBO

Primul lucru pe care ar trebui să îl știți este că, deși turbocompresoarele sunt proiectate să functioneze pentru o perioadă îndelungată, ele se pot defecta din diverse motive:

  • pătrunderea unor corpuri străine în carcasa turbinei sau a compresorului
  • absența lubrifierii cauzată de alimentarea deficitară cu ulei
  • contaminarea uleiului
  • turare excesiva
  • ungere deficitară (intercooler infundat, furtune sparte, etc)

Față de înlocuirea unui turbocompresor defect cu unul nou, avantajul recondiționării este reducerea costurilor cu aproximativ 50%. În acest caz, reducerea costurilor nu presupune și reducerea calității deoarece turbina recondiționata are aceeași fiabilitate si garantie ca una noua.

PRETURI INFORMATIVE

Diagnoza Gratuita
Demontat + montat turbina, curatat sistem intercooler, furtune si schimb de ulei si filtre noi 400 lei
Reconditionare Turbina Logan 700 lei
Reconditionare Turbina Focus 2 900 lei
Reconditionare Turbina VW 1.9 TDI 1150 lei
Preturile reconditionarilor de mai sus sunt cu caracter de exemplificare Pretul reconditionarii poate diferi in functie de defectiunile constatate.

CUM SE RECONDITIONEAZA O TURBINA

Pașii recondiționării sunt:

  • demontare
  • controlul și diagnosticarea punctelor de măsurare indicate de producător
  • înlocuirea elementelor uzate
  • echilibrare precisă a ansamblului rotativ (cartuș)
  • asamblarea finală
  • analiza și reglementarea presiunii de turatie (dacă este necesar)

RECOMANDARI MONTAJ TURBINA RECONDITIONATA

  • schimbarea filtrelor de aer și ulei
  • schimbarea uleiului de motor
  • curațarea întregului ansamblu de tubulaturi al admisiei
  • curațarea intercooler-ului
© Copyright 2025 Turbo9